Schimbarea datelor destinatarului
Dumneavoastră puteți schimba:● numele și prenumele destinatarului,● adresa de livrare (cu excepția țării),● să adăugați numărul de telefon al destinatarului, dacă nu este indicat în datele cumpărătorului.
Uneori, este necesară schimbarea adresei destinatarului, ținând cont de faptul că sistemul UPS (livrare prin curier) nu acceptă adresa specificată de destinatar. În acest caz, trebuie să contactați cumpărătorul prin e-mail sau prin mesageria marketplace-ului și să-i cereți adresa în formatul corect, pe care o veți introduce ulterior în procesul de înregistrare a coletului din Contul personal.
Pentru a evita utilizarea necorespunzătoare a serviciilor noastre exclusive de expediere, am introdus o limită pentru modificarea de adresă, dar și posibilitatea de-a schimba instantaneu adresa de livrare pentru articolele a căror valoare depășește $500 USD. Astfel, pentru articolele sub $500 USD puteți schimba imediat până la 20 de adrese pe lună. La atingerea limitei, precum și pentru bunurile de peste $500 USD, cererea este analizată de administrator timp de 24 de ore, deși, de obicei, durează mult mai puțin.
Desigur, dacă dumneavoastră aveți multe expediții și considerați că limita este prea mică, noi suntem gata să o creștem. Pentru a face acest lucru, expediați-ne o solicitare din Contul personal, secțiunea „Serviciul de asistență”.
Pot schimba adresa de expediere pentru un pachet UPS Express care a fost deja expediat unui cumpărător?Doar destinatarul coletului poate modifica adresa și timpul de livrare.
Reguli de bază pentru editarea unei adrese atunci când expediați prin UPS Express în contul dvs. West Parcel:
● Cîmpul „Adresă” trebuie să conțină doar numele străzii și numărul casei, fără virgule. Maxim 35 de caractere.
● Câmpul „Număr apartament” poate conține nu doar numărul apartamentului, ci și etajului, denumirea companiei sau a hotelului. Maxim 35 de caractere, virgulele sunt permise.
● Câmpul ”Codul statului” este necesar numai pentru următoarele țări: SUA, Canada, Australia.
În SUA și Canada, există doar coduri de stat din două litere, de exemplu, pentru Florida, introduceți FL. Cu toate acestea, Canada are coduri atât din două litere, cât și din trei.
Pentru toate celelalte țări, codurile de stat (provincie) nu sunt luate în considerare de UPS, iar completarea acestora poate cauza o eroare la crearea expedierii. Chiar dacă câmpul de stat/province este completat, pur și simplu eliminați acea informație (cu excepția SUA, Canada și Australia).
● Câmpul „Cod poștal” trebuie să fie întotdeauna completat și nu trebuie să conțină spații. Codurile poștale din Anglia și Canada sunt compuse din litere și cifre. Cel mai adesea, la livrarea în aceste țări, codurile poștale sunt scrise cu spații, însă UPS nu permite spațiile în interiorul codului poștal, de aceea ele trebuies eliminate.
● Codurile poștale din SUA pot fi de două tipuri: fie cu cinci cifre (de exemplu: 35040), fie arată astfel: 35040-5054. De obicei, ambele variante sunt verificate, dacă însă o asemenea variantă nu este validată, eliminați cratima și numerele de după cratime.
● Câmpul „Numele și prenumele destinatarului coletului” trebuie să fie completat și trebuie să conțină doar numele și prenumele. Dacă la procesarea plății cumpărătorul a indicat informații suplimentare în câmpul nume (numele companiei, de exemplu), atunci toate aceste informații trebuie șterse sau mutate pe a linia a doua de adresă - câmpul „Număr apartament”.
● Foarte bine dacă este completat câmpul „Numărul de telefon al destinatarului coletului”. În acest caz, UPS va putea întotdeauna să contacteze destinatarul în cazul apariției unor probleme.
Iată un exemplu de completare a unei adrese nestandard. Țara - Emiratele Arabe.
Iată cum trebuie de completat corect: