+40312297041

+40312297041

Illustration

Centru fulfillment în SUA

Oferim servicii Fulfillment Center în SUA. Propriul depozit din Miami vă extinde semnificativ capacitățile:
● vă permite să stocați loturi de mărfuri direct în SUA,
● scurtează semnificativ timpul de livrare a mărfurilor către cumpărătorii dvs. din SUA și Canada,
● îmbunătăţeşte evaluarea vânzătorului dvs. pe pieţe.

Puteți gestiona depozitul din Cabinetul personal.

  • CONDIȚII DE PROCESARE A COMENZILOR

    1 zi lucrătoare

  • COMISION DE DEPOZIT PENTRU COLET TRIMIS

    Este eliminat în momentul creării expedierii coletului.
    Cu condiția ca în comandă să existe până la 2 produse (+0,2 USD pentru fiecare unitate ulterioară):până la 453 grame - 2,0 USD;de la 454 de grame la 907 de grame - 2,5 USD;de la 908 grame la 1,81 kg - 3,0 USD;de la 1,82 kg la 4,53 kg - 4,0 dolari;peste 4,54 kg - 5,0 USD.
    Prețurile sunt indicate pentru colet fără a lua în considerare cutiile și costul transportului (greutate volumetrică sau fizică - calculul se face pe baza valorii celei mai mari).
    Puteți afla mai multe despre tarifele de expediere dintr-un depozit din SUA calculând costul pe calculator.

  • OPȚIUNI DE AMBALARE PENTRU COMENZI

    Puteți alege un pachet din compoziția de opțiuni propusă. În cazul în care ambalajul nostru nu corespunde dimensiunilor sau din alte motive, este necesar să transmitem o cerere la Serviciul de Asistență pentru o selecție individuală a ambalajului.

    Sau puteți alege opțiunea „cu propriul ambalaj” (pentru aceasta, trebuie să trimiteți ambalaj împreună cu produsul, de exemplu, cutii pliate), apoi angajații depozitului vor împacheta produsul în ambalajul dumneavoastră înainte de a-l trimite cumpărătorului.

    Dacă ambalajul dumneavoastră nu este suficient de fiabil, angajatul depozitului are dreptul de a reambala coletul pentru a livra bunurile cumpărătorului în mod corespunzător. O taxă de ambalare va fi percepută în contul dvs. Calculatorul calculează costul de expediere și prețul final, ținând cont de taxele de reambalare și de depozit.

  • COMPANII DE TRANSPORT DIN SUA PENTRU CUMPĂRĂTORUL FINAL

    USPS, UPS, FedEx - alegerea clientului. Aflați mai multe despre opțiunile de livrare aici. Vă rugăm să urmăriți mișcarea pachetelor după ce acestea sunt trimise de la Centrul de onorare - dacă există o problemă (de exemplu, adresa destinatarului este incorectă), trebuie creat un bilet și Serviciul nostru Clienți va contacta compania de expediere pentru a rezolva situația.

    Coletele trimise prin UPS SurePost sau UPS Ground (de obicei peste 450 g) trebuie să aibă o grosime de cel puțin 4 cm.

  • TERMENII DE PRIMIRE A MĂRFURILOR

    Până la 2 zile lucrătoare

  • COSTUL MĂRFURILOR PRIMITATE

    Loturile sunt acceptate gratuit.

  • PLATĂ VAMĂ

    Limita de investiții fără taxe vamale într-un singur pachet pentru SUA este de 800 USD. Dacă valoarea investiției specificată este mai mare decât această sumă, taxa va fi debitată din contul dumneavoastră.
    Fiţi atenți! Expedierea către Centrul de onorare trebuie să conțină numai acele loturi care sunt afișate în contul dvs. personal. Orice eludare a acestei reguli va face ca clientul să fie complet deconectat de la serviciul Centrului Fulfillment.
    Valoarea estimată este cea care se ia în considerare la calcularea plăților de asigurare și la calcularea taxelor - valoarea unui pachet ar trebui să fie de până la 800 de dolari. Pentru 1 nume al destinatarului, pot fi trimise mărfuri în valoare de până la 800 USD pe zi (unul sau mai multe colete cu o valoare totală de până la 800 USD). Dacă suma este mai mare, se va percepe taxă și trebuie plătită de expeditor. Vă recomandăm fie să setați un preț care să se încadreze în aceste limite, fie să trimiteți colete în zile diferite. Valoarea estimată a produsului pentru expediere până la îndeplinire poate diferi de prețul la care acest produs este ulterior oferit spre vânzare.

  • VERIFICAREA CANTITĂȚII MĂRFURILOR CONFORM DOCUMENTELOR ÎNSOȚIENTE

    Gratuit.

    Un lot poate conține doar exact același produs. De exemplu: ace roșii și ace albastre sunt două loturi diferite.

    Dacă aveți același produs, dar nu se încadrează într-o cutie, atunci trebuie să faceți două loturi. Dacă într-o cutie sunt plasate diferite loturi, este permisă trimiterea lor în acest mod.n

  • DEPOZITARE ARTICOL: DIMENSIUNE ÎN 1 PALET SUA (40 × 48 × 70 IN SAU 1016 × 1219 × 1778 MM)

    La 30 de zile de la primirea lotului, se debitează taxa de abonament. Taxe pentru numărul de unități rămase după 30 de zile (și astfel la fiecare 30 de zile):0,01 USD pentru 1 unitate de mărfuri pe lună cu o greutate de până la 50 g;
    0.050 kg - $0.03
    0.051 kg - 0.100 kg - $0.06
    0.101 kg - 0.200 kg - $0.08
    0.201 kg - 0.300 kg - $0.10
    0.301 kg - 0.500 kg - $0.12
    0.501 kg - 0.750 kg - $0.14
    0.750 kg - 1.000 kg - $0.20
    1.001 kg - 1.500 kg - $0.30
    1.501 kg - 2.000 kg - $0.40
    2.001 kg - 3.000 kg - $0.60
    3.001 kg - 4.000 kg - $1.00
    4.001 kg - 5.000 kg - $2.00
    5.001 kg - 6.000 kg - $2.40
    6.001 kg - 7.000 kg - $2.80
    7.001 kg - 8.000 kg - $3.20
    8.001 kg - 9.000 kg - $3.60
    9.001 kg - 10.000 kg - $4.00
    10.001 kg - 12.000 kg - $5.50
    12.001 kg - 15.000 kg - $6.00
    15.001 kg - 17.000 kg - $7.00
    17.001 kg - 20.000 kg - $8.00
    20.001 kg - 23.000 kg - $10.00
    23.000 kg - 26.000 kg - $12.00
    26.001 kg - 30.000 kg - $14.00
    30.001 kg - 35.000 kg - $16.00
    35.000 kg - 40.000 kg - $20.00
    40.001 kg 45.000 kg - $20.00
    45.000 kg $45.00

    Numărul de unități ale produsului este luat în momentul retragerii la fiecare 30 de zile. De exemplu, lotul a primit 50 de unități de produs la 1 ianuarie, au trecut 30 de zile, la 31 ianuarie au rămas 20 de unități de produs din acest lot, restul au fost vândute și trimise cumpărătorilor, apoi se percepe taxa de abonament la rata de 20 de unitati. Dacă au sosit 30 de unități din produs și toate au fost vândute în 30 de zile, atunci depozitarea va fi gratuită.

  • FOTOGRAFII CU MĂRFURI PENTRU CLIENȚI

    Fiecare fotografie costă 2 USD (minimum 3 unități). Puteți folosi și fotografiile dvs.

  • AMBALARE CADOU

    Dacă se dorește, efectuăm servicii suplimentare pe care cumpărătorul le poate solicita. Unul dintre aceste servicii este ambalajul gratuit pentru cadouri – o pungă de plastic cu colorare tematică.

    Poate fi, de asemenea, o scrisoare cu un mesaj de mulțumire către cumpărător. Trimiteți singur textul pentru mesaj. Putem imprima un astfel de text sau expresie „Mulțumesc pentru achiziție!” gratuit.

    Dacă doriți, puteți emite o carte poștală, al cărei cost este de 1 USD pe bucată. De asemenea, poate conține textul pe care îl trimiteți sau expresia „Mulțumesc!” sau „Vă mulțumim pentru achiziție!”.

  • LIVRARE LA DEPOZIT DE LA FURNIZORII DVS

    Pentru a face acest lucru, trebuie să introduceți informații despre produs și loturi în Cabinetul personal, precum și să oferiți partenerilor dvs. din China (sau din alte țări) coduri de bare pentru a marca loturile. Dacă produsul ajunge la depozit fără coduri de bare, angajații noștri îl vor marca pentru o taxă suplimentară de 50 USD pe oră (minim 30 de minute).

  • PROCESARE RETURNARE

    Gratuit. Depozitare 30 de zile.Comisionul pentru trimiterea din depozitul de retur este de 2$ per colet. În cazul expedierii combinate (mai multe colete într-un singur colet) - comisionul de depozit rămâne 2$, iar pentru fiecare colet adăugat + 0,20$. (comisionul va fi perceput după 20 august 2023) De exemplu: trebuie să trimiteți 3 articole într-un singur colet. În acest caz, comisionul va fi de 2,40$. 2$ - comisionul de depozit pentru expediere, 0,40$ - comision pentru două colete adăugate.

  • ESTE POSIBIL ÎNTR-UN SINGUR COLET CONSOLIDAT DE TRIMIS O PARTE A COLETULUI CUMPĂRĂTORILOR ȘI O PARTE - LA DEPOZIT?

    Nu există o astfel de posibilitate. Este necesar să trimiteți un lot de colete la depozit separat (un colet de consolidare poate conține mărfuri din loturi diferite, fiecare colet trebuie să aibă un cod de bare al lotului), colete separate pentru cumpărători, dacă ați emis Consolidare Directă. Dacă aceste colete se află împreună, se va percepe o taxă suplimentară de 50 USD pe oră (minim 30 de minute) pentru sortarea lor.

  • SERVICII ADIȚIONALE

    Puteți trimite o cerere pentru orice servicii suplimentare legate de etichetarea, ambalarea și designul produsului dvs. Costul unei astfel de lucrări este de 50 USD pe oră, cel puțin o jumătate de oră.

CUM SĂ GESTIONAȚI MĂRFURILE ÎN DEPOZIT DIN CABINETUL DVS. PERSONAL

În Cabinetul Personal există o secțiune „Fulfillment Center”, unde vă puteți gestiona bunurile din depozit.
În secțiunea „Adăugați produs”, trebuie să adăugați informații despre unitatea (piesa) de produs pe care urmează să o trimiteți la depozitul din Miami.

Illustration


Completați toate câmpurile obligatorii din secțiunea „Adăugați produs” din meniu sub fiecare unitate a produsului și faceți clic pe butonul „Adăugați produs”. Vă rugăm să rețineți: informațiile specificate în această etapă sunt solicitate doar pentru uz intern de către angajații depozitului, astfel încât la primirea mărfii să poată efectua corect recepția la depozit. Aceste informații nu mai sunt prezentate sau afișate nicăieri.

Illustration

După aceea, sistemul vă va solicita să creați o petrecere. De asemenea, puteți crea un lot de produse din secțiunea de meniu „Creează un lot de produse”.

Specificați numărul de unități identice ale produsului și faceți clic pe butonul „Creați lot”.

Illustration


CE ESTE UN LOT DE MĂRFURI?
Creați singuri loturi de produse de vânzare - este foarte important ca un singur lot să conțină doar exact același produs (de exemplu, husele de telefon roșii și husele de telefon albastre sunt loturi diferite).
O unitate de produs nu poate fi aceeași pentru produse de diferite forme, dimensiuni sau culori. Trebuie creată o unitate de produs separată pentru fiecare variantă de produs.Apoi, puteți specifica numărul de unități ale produsului, formând astfel un lot de mărfuri pentru expediere.
Fiţi atenți! Puteți trimite mai multe loturi diferite într-o singură cutie. Dacă aveți un produs de același tip, dar nu se încadrează într-o cutie, atunci trebuie să faceți două loturi, nu puteți împărți lotul în două cutii.

După aceea, sistemul vă va oferi să treceți la înregistrarea livrării unui lot de mărfuri dumneavoastră la depozit. De asemenea, puteți selecta secțiunea „Trimiteți expedierile la depozit” din meniu pentru a aranja livrarea. Puteți forma un pachet către un depozit din Miami atât dintr-un singur lot, cât și din mai multe, prin marcarea listei de mărfuri pentru livrare cu căpușe.

Illustration

Pe fiecare lot trebuie aplicat un cod de bare. Codul produsului va putea fi clicat în secțiunea de meniu „Trimite loturi la depozit”. Făcând clic pe el, veți aduce un fișier imprimabil. După ce transportul ajunge la depozit, un angajat vă verifică produsul și cantitatea acestuia. Dacă există întrebări despre lot, de exemplu, numărul de unități nu se potrivește cu ceea ce ați indicat, angajatul va deschide un bilet, pe care îl veți primi un mesaj în Cabinetul Personal.

Illustration


De asemenea, puteți alege o metodă de expediere în secțiunea „Trimite lot la depozit” din meniu. Coletele pot fi livrate și la adresa depozitului nostru prin orice altă metodă de expediere cu care lucrăm. Apoi selectați în secțiunea „Metoda de expediere” - „Livrare manuală” și indicați numele serviciului poștal cu litere latine și numărul de urmărire al coletului.
Adresa depozitului nostru din Miami:Numele și prenumele dvs.IN CARE OF WB WAREHOUSE3500 W Hallandale Beach BlvdPembroke Park, FL, 33023
Exemplu:Ivan Ivanov IN CARE OF WB WAREHOUSE, 3500 W Hallandale Beach Blvd, Pembroke Park, FL 33023, USA.
Dacă este necesar, puteți scurta numele, dar nu și numele de familie sau expresia "IN CARE OF WB WAREHOUSE".

Pentru trimiterea manuală către centrul de onorare, câmpurile relevante trebuie completate după cum urmează:

  • Țara, regiunea, teritoriu:

    United States

  • Codul țării:

    US

  • Provincie:

    FL

  • Cod poștal:

    33023

  • Oraș:

    Pembroke Park

  • Adresă:

    3500 W Hallandale Beach Blvd

  • Nr. apartamentului:

    -

  • Numele și prenumele persoanei de contact

    Numele și prenumele dvs. în englezăIN CARE OF WB WAREHOUSE

  • Destinatar:

    Numele și prenumele dvs. în engleză
    IN CARE OF WB WAREHOUSE

  • Email:

    ofni.dibnretsew%40ofni

  • Nr. de telefon:

    3053070382

Illustration

În secțiunea „Coletele trimise” din meniu, puteți vedea toate informațiile despre coletele trimise:
- numărul tranzacției,
- tipul de transport pe care l-ați ales pentru a livra mărfurile în depozitul nostru,
- număr de urmărire a coletului,
- data creării,
- stare în sistemul nostru, de exemplu „Acceptat la depozitul Fulfillment”,
- statutul serviciului poștal,
- monitorizare, în cadrul căreia puteți crea un bilet și puteți monitoriza rezolvarea problemei dvs. referitoare la un anumit colet,
- documente pentru pachet, dacă ați creat o etichetă FedEx prin sistemul nostru (în alte cazuri, câmpul va fi gol),
- vizualizați toate detaliile coletului dvs.

De asemenea, dacă ați creat o etichetă FedEx prin sistemul nostru, puteți solicita anularea etichetei în termen de 28 de zile de la creare, dacă coletul nu a fost încă expediat.

Illustration

În secțiunea „Trimite cumpărătorului” a meniului, veți vedea o listă a loturilor dvs. de mărfuri care sunt în stoc în Miami.

Illustration


Selectați numărul de produse și faceți clic pe butonul „Trimite cumpărătorului”. În fereastra care se deschide, selectați tranzacțiile din listă și faceți clic pe „Continuare”.

Illustration

Apoi, alegeți metoda de trimitere a coletului din depozitul din Miami către cumpărător și trimiteți o cerere pentru expediere. Produsul dumneavoastră va fi expediat în termen de 1-2 zile lucrătoare din momentul creării solicitării (de obicei în aceeași zi).

Când faceți clic pe butonul „Calculați”, sistemul va afișa convenabil costul livrării, precum și costul ambalajului (dacă doriți să alegem ambalajul pentru produsul dvs. în funcție de tipul produsului dvs.) și taxa depozitului.

IllustrationIllustrationIllustration


În secțiunea de meniu „Cereri de expediere”, veți vedea un număr de urmărire pe care îl puteți introduce pe piață. Numărul va apărea la trimiterea coletului. Câmpul va rămâne gol până la trimitere.
Dacă aveți o întrebare despre oricare dintre pachetele trimise, puteți crea și un bilet în această secțiune de meniu. Acolo, în coloana „Monitorizare”, puteți urmări răspunsurile angajaților noștri la biletul dvs.
Dacă ați creat o cerere de trimitere din greșeală, puteți face clic pe butonul „Solicitare anulare”. Această funcție va fi disponibilă până când coletul este trimis din depozit către cumpărătorul dumneavoastră.