+40312297041

+40312297041

Illustration

Asigurarea coletelor și a mărfurilor

WestParcel oferă clienților săi posibilitatea de a-și asigura coletele împotriva pierderilor la 1% din costul total al coletului.
Care este "costul total al unui colet"?Costul total al coletului este: ● costul specificat al inserției,  ● costul de transport plătit de client.
În costul total al coletului nu sunt incluse:● costul ambalajului, ● daunele morale, ● alte cheltuieli care nu sunt specificate în determinarea costului total al coletului.
În ce cazuri pot obține despăgubiri?Asigurarea are loc NUMAI din pierderea coletului confirmată de către serviciul poștal. 
Asigurarea nu se aplică la: ● întârzieri la livrare, ● probleme la vamă, ● lipsa destinatarului la locul de livrare, ● pierderea sau deteriorarea parțială sau completă a conținutului coletului.
Când pot obține despăgubiri?Imediat după primirea confirmării de la poștă despre pierderea coletului.
Cum pot asigura coletele?Puteți asigura coletul în cursul procesării documentelor pentru expediere în profilul dvs. personal bifând caseta de selectare corespunzătoare. Costul asigurării va fi indicat în avans.
Care este valoarea compensației?WestParcel plătește despăgubiri în valoare de 100% din costul total al coletului. Determinarea costului total al coletului este indicată mai sus în articol.
Pot primi despăgubiri dacă coletul nu este asigurat?WestParcel plătește despăgubiri numai dacă coletul este asigurat de client.