+40312297041

+40312297041

Illustration

Cum să creez de sine stătător eticheta de retur?

Pentru a înregistra un retur, trebuie să faceți o descriere succintă a mărfurilor din colet.
Descrierea fiecărui produs nu trebuie să depășească 50 de caractere. Sunt permise doar litere și cifre.

Clienții noștri au acum posibilitatea să creeze și să imprime de sine stătător eticheta de retur către centrul WB din Miami sau către Nova Poshta din SUA (NP Shopping).
Eticheta de retur poate fi creată de sine stătător numai la returnarea mărfurilor din SUA. Dacă aveți nevoie să returnați coletul din altă țară, puteți conveni cu orice serviciu de curierat livrarea acestuia către adresa depozitului nostru și să ne scrieți pentru a vă recepționa marfa. În cazul în care bunurile sunt supuse taxelor și impozitelor, trebuie să ne contactați mai întâi prin intermediul serviciului de asistență, pentru a conveni asupra plății acestora. Dacă nu veți face acest lucru, noi nu vom putea accepta coletul.
Costul etichetei de retur din SUA, se va calcula automat și va fi vizibil, ca de obicei, în procesul înregistrării, după introducerea dimensiunii și a greutății expediției.
Atenție! Eticheta de retur independent nu poate fi anulată!
Prin urmare, aveți grijă când completați câmpurile. Dacă doriți să anulați eticheta de retur, trebuie să trimiteți o cerere de anulare prin intermediul Serviciului de asistență.
Timpul de procesare pentru astfel de cereri este de 2 săptămâni.
Solicitarea de anulare a etichetei de retur poate fi expediată nu mai târziu de 14 zile de la data creării.
Pentru a crea eticheta de retur urmați pașii de mai jos:
1. În ”Livrările mele” din meniul principal alegeți ”Crează livrare/Etichetă de retur”.

Illustration

2. Completați toate câmpurile necesare.

Illustration

3. Introduceți adresa destinatarului. Coletele vor fi expediate la depozitul din Miami:
Western Bid, Inc.3500 W Hallandale Beach BlvdPembroke Park, FL, 33023
4. Indicați prețul și faceți o descriere succintă a conținutului.

Illustration

5. Indicați greutatea volumetrică a coletului (se măsoară după cutie) și selectați modalitatea de livrare. Sistemul va calcula automat costul livrării.

Illustration

Puteți vedea și imprima documentele de retur pe care le-ați creat în secțiunea ”Colete expediate”/”Etichetele mele din Miami”. Expediția de retur se face prin USPS.

IllustrationIllustration

Fiți atenți la data de eliminare. Noi depozităm coletul gratuit timp de 30 de zile.
Dacă după 30 de zile nu ne comunicați unde să expediem coletul sau nu-l înregistrați la Centrul Fulfillment, acesta va fi eliminat. Pentru a crea un retur către Centrul Fulfillment, vă rugăm să deschideți un tichet în meniul principal în secțiunea „Serviciu de asistență” și selectați „Centrul Fulfillment”. Vă vom expedia instrucțiunile detaliate.
Nu veți primi mesaje suplimentare despre eliminarea coletului, de aceea vă recomandăm să vă notați data limită până la care trebuie să luați o decizie privind expediția dvs.

Illustration

Dacă coletul nu are destinatar, acesta va apărea în secțiunea ”Depozit retur”/„Colete fără destinatar”. Introducând numărul de urmărire, puteți găsi coletul dvs.

Illustration

Dacă printre colete din secțiunea „Colete fără destinatar” se află și coletul dvs. trebuie să dați click pe butonul „Solicitare” și să completați toate câmpurile obligatorii pentru a confirma că vă aparține. După procesarea cererii, acest colet va apărea în secțiunea „Coletele mele”.

Illustration

Toate coletele returnate și identificate se vor afișa în secțiunea „Depozitul meu din Miami”/„Coletele mele” din contul dvs. Acolo puteți afla informații detaliate și puteți lua o decizie cu privire la coletele care s-au întors la depozitul din Miami.
Retururile sunt procesate în termen de 3 zile lucrătoare.
În dreptul fiecărui colet recepționat veți găsi butonul „Creează un tichet”. Faceți click și indicați ce doriți să faceți cu acel colet. De exemplu, puteți introduce adresa unui nou cumpărător căruia trebuie să-i fie livrat.
De asemenea, în dreptul fiecărui colet veți găsi butonul „Detalii”. Făcând click pe el, veți găsi informații detaliate despre coletul dvs. De exemplu, puteți vedea poza produsului returnat pentru a afla care este starea acestuia.