Cum să creez de sine stătător eticheta de retur?
Pentru a înregistra un retur, trebuie să faceți o descriere succintă a mărfurilor din colet.
Descrierea fiecărui produs nu trebuie să depășească 50 de caractere. Sunt permise doar litere și cifre.
Clienții noștri au acum posibilitatea să creeze și să imprime de sine stătător eticheta de retur către centrul WB din Miami sau către Nova Poshta din SUA (NP Shopping).
Eticheta de retur poate fi creată de sine stătător numai la returnarea mărfurilor din SUA. Dacă aveți nevoie să returnați coletul din altă țară, puteți conveni cu orice serviciu de curierat livrarea acestuia către adresa depozitului nostru și să ne scrieți pentru a vă recepționa marfa. În cazul în care bunurile sunt supuse taxelor și impozitelor, trebuie să ne contactați mai întâi prin intermediul serviciului de asistență, pentru a conveni asupra plății acestora. Dacă nu veți face acest lucru, noi nu vom putea accepta coletul.
Costul etichetei de retur din SUA, se va calcula automat și va fi vizibil, ca de obicei, în procesul înregistrării, după introducerea dimensiunii și a greutății expediției.
Atenție! Eticheta de retur independent nu poate fi anulată!
Prin urmare, aveți grijă când completați câmpurile. Dacă doriți să anulați eticheta de retur, trebuie să trimiteți o cerere de anulare prin intermediul Serviciului de asistență.
Timpul de procesare pentru astfel de cereri este de 2 săptămâni.
Solicitarea de anulare a etichetei de retur poate fi expediată nu mai târziu de 14 zile de la data creării.
Pentru a crea eticheta de retur urmați pașii de mai jos:
1. În ”Livrările mele” din meniul principal alegeți ”Crează livrare/Etichetă de retur”.