+40312297041

+40312297041

Illustration

Ce să faci dacă a apărut o problemă cu coletul în timpul livrării?

Am introdus un serviciu de monitorizare a problemelor legate de livrarea coletelor expediate de clienții noștri.
Vă monitorizăm expedierile. În contul personal, pentru fiecare problemă sau reclamație apărută, se deschide un dosar în cadrul căruia managerii noștri informează clienții-vânzători despre situațiile de livrare apărute: întârzieri, varii probleme sau orice situație nestandard.
Astfel, clienții noștri nu sunt lăsați să-și rezolve de sine stătător eventualele probleme apărute în timpul livrării, ci beneficiază de asistență calificată din partea specialiștilor noștri. Acest serviciu este gratuit.
Puteți vizualiza reclamațiile printr-un clic pe ”Monitorizare colet” din contul personal.
De asemenea, vă puteți introduce coletul, de sine stătător, în această secțiune din secțiunea „Colete expediate” din contului dumneavoastră personal. Puteți coresponda cu operatorul pentru fiecare caz specificat în această secțiune. Dacă totul este în regulă cu livrarea coletului dvs., nu este necesar să-l introduceți în această secțiune.

Illustration