+40312297041

+40312297041

Illustration

Livrare Consolidare Direct

Aceasta este o opțiune de livrare rapidă și profitabilă pentru cei care trimit zilnic 8 sau mai multe produse în străinătate.
Principiul de funcționare al acestui tip de livrare este următorul:● vă consolidați (colectați multe alte colete mici într-o cutie mare) expedierile dvs.,● faceți etichete pentru fiecare pachet mic și pentru pachetul general în contul personal al West Parcel,● transmiteți o cutie comună cu pachete către UPS,●  noi îl primim la depozitul nostru din SUA, îl dezasamblăm și trimitem fiecare pachet individual destinatarilor.
Această metodă vă permite să aveți prețuri foarte mici pentru livrare.

  • CE DOCUMENTE SUNT NECESARE PENTRU TRIMITERE?

    – să creați coduri de bare pentru bunurile destinate expedierii în Contul personal West Parcel, să tipăriți și să lipiți pe fiecare colet;
    - să puneți pachetele decorate cu coduri de bare într-o cutie comună, să vă asigurați că adăugați o descriere tipărită a tuturor atașamentelor și să le ambalați în conformitate cu regulile de ambalare a pachetelor pentru consolidări. Marcați „Direct” cu un marker negru deasupra cutiei;
    - să măsurați dimensiunile și greutatea cutiei totale și să întocmiți documentele pentru trimiterea coletului.
    La finalizarea înregistrării, vi se va pune la dispoziție un pachet de documente pentru expediere. Acest pachet de documente trebuie lipit de o cutie comună și trimis la depozitul nostru din Miami.

  • DIMENSIUNEA ȘI GREUTATEA MAXIMĂ A PACHETULUI?

    Atunci când trimiteți un pachet general din Ucraina sau Europa în SUA, se pot aplica limite de dimensiune în funcție de transportatorul selectat!
    Fiţi atenți! Este necesar să măsurați dimensiunea pe ambalaj în funcție de punctele care ies cel mai mult. Dacă dimensiunea este incorectă, Serviciul Poștal din SUA nu va permite pachetele cu dimensiuni greșite, le va pune deoparte și apoi va trebui să fie căutate.
    Cerințe ale companiei West Parcel pentru greutatea maximă a coletului (Consolidare Direct):
    - greutate maximă - 70 kg greutate estimată (greutatea totală a tuturor mărfurilor din pachet). Toate coletele care depășesc această greutate vor fi trimise înapoi.
    Restricții de greutate și dimensiune pentru diferite metode de expediere de la Miami la cumpărătorul final:
    Inovații Mail: greutate de la 0,03 kg la 0,45 kg, suma lungimii + 2 lățime + 2 înălțime nu poate depăși 330 cm.
    Surepost: greutate de la 0,03 kg la 4 kg, fiecare latură nu poate fi mai mare de 86 cm, trebuie să aibă o grosime de cel puțin 4 cm. Dacă cea mai lungă latură este mai mare de 43 cm, celelalte două nu pot depăși 43 cm.
    Economy DDU (livrare internațională): greutate de la 0,03 kg la 2 kg, suma lungimii + lățimii + înălțimii nu poate depăși 91 cm, fiecare parte nu poate depăși 60 cm.
    AVERTIZARE! Eticheta arată întotdeauna greutatea rotunjită la cel mai apropiat număr întreg, dar costul de transport este calculat pe baza greutății calculate.
    O cerere convingătoare: nu împachetați coletele pentru consolidare din exterior cu folie (recomandăm să împachetați numai mărfurile din interiorul coletului cu folie de protecție). Folia îngreunează scanarea codurilor de bare, ceea ce complică semnificativ procesul de procesare a coletelor și crește timpul de livrare.

  • GREUTATE CALCULATĂ

    NOTE:
    GREUTATEA VOLUMULUI SE CALCULEAZĂ PRIN FORMULA: LUNGIME (CM) X LĂȚIME (CM) X ÎNĂLȚIME (CM) : 5000 = GREUTATE VOLUM (KG)

    La înregistrarea coletului, greutatea estimată va fi stabilită de transportator.

    În cazul unei expedieri ulterioare din Miami către cumpărători, în majoritatea cazurilor, greutatea calculată este greutatea reală.

  • CUM SE PLATESTE TRANSPORTUL

    Imediat la crearea documentelor în contul personal, în USD.

  • ASIGURARE COLET

    Da, la ușa cumpărătorului,1% din cost, din pierdere. Detalii.

  • COMPANII DE TRANSPORT DIN SUA PENTRU CUMPĂRĂTORUL FINAL

    USPS, UPS, UPS Economy DDU, FedEx International Priority Export, FedEx International Economy Export, FedEx International Ground One Rate – la alegerea clientului. Aflați mai multe despre opțiunile de livrare aici.

  • COSTUL TRANSPORTULUI LA UȘA CUMPĂRĂTORULUI?

    Prețul va fi indicat la crearea etichetei.
    Puteți calcula suma de transport pe calculatorul de expediere.

  • PLATA VAMA

    Nu este necesar pentru cumpărătorii din SUA. Pentru alte țări, vă recomandăm să aflați informațiile din țara destinatarului.

  • COSTUL MAXIM DE INVESTIȚIE

    Valoarea totală a mărfurilor dintr-un colet comun nu trebuie să depășească 800 USD pe zi per numele destinatarului. Dacă suma este mai mare, se va percepe taxă și trebuie plătită de expeditor.
    Vă rugăm să rețineți că, din cauza faptului că coletele vor fi livrate la Miami și destinatarul coletelor din depozit va indica numele expeditorului, vi se poate percepe taxă de import.Pentru ca taxele de import să nu fie evaluate, conținutul tuturor pachetelor care sosesc în Statele Unite într-o singură zi nu trebuie să depășească 800 USD.Dacă valoarea totală a coletelor este mai mare de 800 USD, puteți specifica unul sau mai mulți expeditori.Vă recomandăm fie să setați un preț care să se încadreze în aceste limite, fie să trimiteți colete în zile diferite.
    Important: nu acceptăm marfa prezentată cadou - trebuie să fie exclusiv marfă comercială.

  • ȚĂRI DE LIVRARE

    SUA, Canada, China, Japonia, Singapore, Gibraltar, Hong Kong, Anglia.

  • NUMĂR DE URMĂRIRE

    Numărul de urmărire din Ucraina sau Europa până în Miami este furnizat de transportatorul poștal pe care l-ați ales pentru expediere.

    Numărul de urmărire de la Miami până la cumpărătorul final este furnizat de UPS, imediat după finalizarea procedurii de înregistrare a pachetului în Contul personal West Parcel.

  • METODA DE LIVRARE

    Puteți trimite colete atât din Ucraina cât și din Europa în depozitul nostru din Miami, de unde operatorii noștri vor trimite marfa clienților dumneavoastră.
    Fiţi atenți! Când înregistrați un colet, trebuie să îl înregistrați pe numele dvs.
    Adresa depozitului nostru din Miami:Numele și prenumele dvsDEPOZIT WB3500 W Hallandale Beach BlvdPembroke Park, FL, 33023
    Exemplu:Ivan Ivanov IN CARE OF WB WAREHOUSE, 3500 W Hallandale Beach Blvd, Pembroke Park, FL 33023, SUA.
    Dacă este necesar, puteți scurta numele, dar nu și prenumele și nu sintagma IN CARE OF WB WAREHOUSE
    Pentru a trimite Consolidări directe prin UPS, imprimați mai întâi etichetele Miami (coduri care încep cu „CPG”) și aplicați-le în mod corespunzător pe fiecare dintre pachetele incluse în consolidare. Ambalați coletele într-o cutie de consolidare, sigilați cutia și lipiți-o cu o etichetă Direct.
    AVERTIZARE! Facturile sunt valabile 20 de zile din momentul creării. Dacă nu ați trimis coletul în această perioadă, trebuie să îl anulați și să creați o nouă expediere. În caz contrar, coletul nu va fi acceptat de serviciile poștale.

  • LIVRARE SUB SEMNĂTURĂ

    Nu, nu există un astfel de serviciu.

  • SCHIMBAREA ADRESEI DE LIVRARE

    Nu, nu există un astfel de serviciu.

  • CUM SĂ OBȚINEȚI PERMIS PENTRU EXPORTUL ARTICOLELOR DIN PIATRĂ, METALE, TABLOURI ȘI SCULPTURI?

    Permisiunea trebuie obținută independent.

  • CE SE INTAMPLĂ CU COLETUL ÎN CAZ DE NELIVRARE?

    Returnări gratuite la depozitul nostru din Miami, SUA.
    Transportul poate fi depozitat timp de 30 de zile lucrătoare. În acest timp, trebuie să luați o decizie cu privire la acest pachet sau acesta va fi eliminat. Acordați atenție datei de eliminare. Pachetul este depozitat gratuit timp de 30 de zile.
    Dacă după 30 de zile nu ne spuneți unde să-l trimitem (dvs sau noului cumpărător), coletul va fi eliminat. Nu vor exista mesaje suplimentare pe această temă, așa că vă recomandăm să notați data de eliminare până la care trebuie să luați o decizie cu privire la coletul dumneavoastră.
    În decursul celor 30 de zile de mai sus, puteți revinde produsul și îl vom expedia la adresa noului cumpărător (în timp ce plătiți doar costul curent de transport din Miami către cumpărător), sau puteți solicita returnarea produsului la serviciul nostru de onorare din Miami și să-l depozitați acolo mai mult timp
    Există trei soluții:
    1. Coletul va fi eliminat automat, dacă nu ne-ați notificat o decizie diferită în acest timp.
    2. Puteți crea și oferi o nouă etichetă pentru a trimite coletul aceluiași sau unui nou destinatar.
    3. Dacă coletul este relevant pentru cumpărător, vă rugăm să specificați adresa și numărul de telefon de contact. Creați o nouă etichetă. Vom trimite o cerere transportatorului pentru relivrare.
    Pentru a preveni astfel de situații vă recomandăm urmărirea coletelor până în momentul livrării acestora, ceea ce vă va permite să contactați cumpărătorul din timp în cazul unei întârzieri. În țările europene, de exemplu, după o livrare nereușită, nu există aproape nicio perioadă de depozitare, iar coletul este returnat imediat.
    Cost de retur: preț de transport +45% (livrarea s-a efectuat la tarife speciale care nu se aplică retururilor). Dacă returul este dintr-o țară non-UE, se percepe o taxă suplimentară de vămuire.

  • EXISTĂ EXPEDIERE LA DEPOZITUL AMAZON?

    Da, puteți folosi orice operator. De asemenea, puteți utiliza serviciile centrului nostru de pregătire pentru pregătirea produselor și livrarea ulterioară către depozitele Amazon.

  • EXISTĂ ARTICOLE INTERZISE EXPEDIERII?

    Da, sunt lucruri care sunt interzise pentru a trimite în străinătate. Coletele cu o astfel de atașare pot fi confiscate de vamă sau returnate expeditorului pe cheltuiala acestuia. Vă rugăm să citiți lista articolelor interzise înainte de a trimite colet.

Asigurați-vă că citiți informațiile înainte de a trimite și urmați toate instrucțiunile:

1. Introduceți greutatea și dimensiunile corecte. Este necesar să se măsoare pe ambalaj în punctele cele mai proeminente. Când verificați un pachet în Miami, dacă greutatea sau dimensiunile sunt subestimate sau se găsesc discrepanțe semnificative, atunci una dintre cele două opțiuni așteaptă un astfel de pachet:– trimiterea înapoi către expeditor;– amendă și crearea unei noi etichete pentru reexpediere în SUA.
2. Împachetați bine coletul, lipiți colțurile și lipiți ferm eticheta.
Vă rugăm să rețineți: pentru ca coletele dvs. să fie scanate mai rapid și să nu necesite procesare manuală de către angajații poștale (ceea ce înseamnă că ajung mai repede la clienții dvs. și nu necesită plată suplimentară pentru procesarea acestora), vă rugăm să urmați cerințele simple ale serviciului poștal pentru ambalare:● Nu împachetați coletele pentru consolidare cu folie, folie extensibilă (doar mărfurile din interiorul coletului pot fi împachetate cu folie de protecție).● Nu lipiți complet coletul.● Înlocuiți tuburile cu ambalaje pătrate sau triunghiulare.
Regulile serviciului poștal permit:– trimiterea unui pachet de curier și lipirea în mai multe locuri (dar nu complet!);– împachetarea pachetului cu bandă adezivă doar în câteva locuri, astfel încât pachetul să-și păstreze forma;– împachetarea produsului în interiorul cutiei de carton cu folie/pachet;– plasarea cutiei de carton într-un pachet de curierat.
3. Este necesar să imprimați un cod de bare și să îl lipiți pe fiecare colet. Eticheta va fi aplicată pe pachet deja la depozitul nostru din Miami. În același timp, numărul de urmărire va fi disponibil în Cabinetul Personal imediat după procesarea livrării. Puteți imprima codul de bare în orice moment în contul dumneavoastră Western Bid după ce ați comandat livrarea.
4. Valoarea investită a mărfurilor într-un pachet nu trebuie să depășească suma de 800 USD pe zi pentru un nume.
5. Asigurați-vă că puneți o listă cu pachetele în fiecare cutie comună.
6. Vă avertizăm că la trimitere este necesar să indicați doar informații adevărate și complete despre marfă, astfel încât să nu existe întârzieri la înregistrare. Dacă atașamentul este specificat incorect, coletul dumneavoastră va fi reținut la vamă, iar dumneavoastră veți purta întreaga responsabilitate pentru încălcarea legislației vamale. Toate coletele sunt inspectate și verificate în raport cu lista de mărfuri specificată în factură. De asemenea, sunteți responsabil să vă avertizați cumpărătorii cu privire la posibilele taxe vamale la primirea coletului. În caz de pierdere a coletului, plățile de asigurare se fac în conformitate cu valoarea investiției.7. Dacă ați creat expedierea din greșeală sau ați introdus greșit informațiile de expediere, vă rugăm să nu trimiteți coletul. Puteți anula singur eticheta creată.

Înregistrarea parcelelor din Direcția de Consolidare

Pentru a începe procesul de livrare, în contul personal West Parcel, trebuie mai întâi să adăugați în sistem mărfurile destinate expedierii.

Pentru a face acest lucru, în meniul din partea stângă a ecranului, trebuie să selectați elementul „Marfa pentru expediere” și să introduceți datele despre produs folosind butonul „Adăugați produs”.

Illustration

De asemenea, puteți adăuga produse folosind butoanele „Import date CSV file” sau „Import from eBay” - o funcție convenabilă dacă trebuie să încărcați un număr mare de produse.

Illustration

Completați câmpurile sugerate (numele produsului, descrierea, prețul, detaliile destinatarului).

Pentru a emite un pachet, trebuie să selectați secțiunea corespunzătoare a meniului din Contul personal din fila „Creați un pachet”:

1. În filă, selectați Consolidare directă și produsul care urmează să fie expediat.

Illustration

2. Pentru fiecare produs ambalat individual, indicați greutatea și dimensiunile cutiei sau pachetului și alegeți metoda optimă de expediere. Apoi puneți toate mărfurile într-un pachet de consolidare și indicați dimensiunile și greutatea reală a acesteia. Faceți clic pe butonul „Continuare” numai după ce ați terminat toate calculele.
Restricții de greutate și dimensiune pentru diferite metode de expediere:
Mail Innovations: Greutate de la 0,03 kg la 0,45 kg. Suma (lungime + 2 lățimi + 2 înălțimi) nu poate depăși 330 cm.
Surepost: Greutate de la 0,03 kg la 4 kg. Fiecare latură nu poate fi mai mare de 86 cm. Dacă cea mai lungă latură este mai mare de 43 cm, atunci celelalte două laturi nu pot fi mai mari de 43 cm.
Economy DDU (livrare internațională): Greutate de la 0,03 kg la 2 kg. Fiecare latură nu poate fi mai mare de 60 cm. Suma (lungime + lățime + înălțime) nu poate depăși 91 cm.
AVERTIZARE! Eticheta arată întotdeauna greutatea rotunjită la cel mai apropiat număr întreg, dar costul de transport este determinat de greutatea calculată.

Illustration

3. Specificați descrierea mărfurilor pentru lista vamală a atașamentului. Lungimea maximă a descrierii este de 50 de caractere. Vă recomandăm să specificați denumirea produsului și scopul acestuia.

AVERTIZARE! Pentru a evita întrebări suplimentare din partea vamală, nu este recomandat să indicați materialul din care sunt fabricate mărfurile.

Exemplu de descriere: (1) Husă pentru telefon suvenir. Nu specificați „Husa din piele” (2) Suport pentru telefon. „Suport din lemn” nu trebuie indicat.

Faceți clic pe „Continuați”.

Illustration

4. Introduceți adresa expeditorului. Puteți adăuga o nouă adresă sau puteți edita una existentă.

Illustration

5. Verificați cu atenție informațiile specificate și marcați acordul dvs. cu regulile de redirecționare. După aceea, faceți clic pe „Plătiți pentru expediere și imprimați documentele”.

Dacă ați creat o scrisoare de transport din greșeală, o puteți anula singur până când coletul este trimis.